Westernridningens dag 5 maj

Huntress

Trådstartare
På lördag är det ju Westernridningens dag, runt om i landet. Alla WRAS-anslutna klubbar ordnar ju nånting för att fira att WRAS fyller 25 år i år!

Hur är det här på Buke? :) Vilka ska iväg och göra nåt? Vilka klubbar ordnar nåt roligt? Är det nån som ska iväg till Westernridningens dag i Finsta ridhus, som WRCS och WRU arrangerar? :)

Sv: Westernridningens dag 5 maj

Hade precis tänkt att göra en sån här tråd :d

Joo våran klubb (WRÖ) har arrangerat lite prova på ridning, uppvisning av en quarter hingst, loppis m.m. Ska bli jätte roligt! Hoppas få lite mer medlemmar i klubben efter detta =), har satt upp en massa lappar lite här å där också.. får se om nån nappar

jag ska tävla i näsbyholm! "WTCS"!!:)

//Lisa

Jag är tyvärr inte medlem i någon klubb, längre.. Avslutade mitt medlemskap nyss pga olika orsaker, men jag ska så småning om söka till en ny klubb. Istället kanske vi gör något kul i staööet, eftersom de flesta rider western. Kanske en långritt, eller någon tävling ;)

Jag skall i väg och tävla, min klubb (WRZ) kommer att ha uppvisningar på flera orter.

WRX kommer att ha ponnyridning, servera fika och spela härlig countrymusik i Ljusdal :banana:

EWR har tävlingar och jag ska dit som reservfunktionär *hoppas på vackert väder*:D

SunCity kommer att ha lite saker för sig på Sunne RF. Bland annat så är det så turligt att vi har en clinic för Staffan Ljunggren just den dagen där, sen blir det prova på ridning, uppvisningstävling, märkestagning mm mm.....:D

Jag ska tävla i Dannero med MWR :bump:

"min" klubb WINN tror jag inte har några aktiviteter inplanerade..

SunCity kommer att ha lite saker för sig på Sunne RF. Bland annat så är det så turligt att vi har en clinic för Staffan Ljunggren just den dagen där, sen blir det prova på ridning, uppvisningstävling, märkestagning mm mm.....:D

Men tänka sig, dit ska jag också!! :D (Rider för S:L på Fm så hjälper jag till sen hade jag tänkt)

westernryttarna i Gästrikland (Gävletrakten) skall träffas vid gamla I 14 för att rida umgås och visa upp oss. Alla är välkomna även de utan häst. Styrelsen har lite överraskningar. På kvällen blir det en Westerninspirerad restaurant. Church Street Saloon

westernryttarna i Gästrikland (Gävletrakten) skall träffas vid gamla I 14 för att rida umgås och visa upp oss. Alla är välkomna även de utan häst. Styrelsen har lite överraskningar. På kvällen blir det en Westerninspirerad restaurant. Church Street Saloon

Finns den kvar:banana: ...Underbart ställe! Var där för många år sedan med en countryförening och vi drog upp stämningen så vi till och med fick whisky "on the house":D ...Hoppas ni får det kul!!! Maten var det inget fel på när vi var där...:d

Vi i Wilhelmina WesternRiders ska ha clinic på ridhuset i Vilhelmina, med Tommy Bäcklund, och så ska Vi få se en Trick tränings uppvisning med Mallan (kanotexperten här på buke") och hennes häst Chevan.

Det ska bli Jättekul!:banana:

* Jenny *

min klubb wrcb har tävling då.. ja skall va med...:D

Men Jenny du hann ju före mig juh! :D

Jag ska alltså va med på clinicen för Tommy Bäcklund som Wilhelmina Western Riders anordnar! Ska bli kul som vanligt att få träffa alla och sen Mallan och Chevan som ska visa sina trick ska bli himla kul!!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag närde en liten förhoppning om att 2016 möjligtvis skulle kunna bli det år som jag skulle kunna friskförklara mig från min...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: cassiopeja
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka