Westernridning i jönköpings län?

W

WhyBeNormal

Hejsan!
Har en liten fråga.mJag är jättesugen på att börja rida western. Finns det någon som undervisar i westernridning i närheten av jönköping? Själv bor jag i Mullsjö, så det få inte vara för långt att åka..
Tacksam för svar!

Mvh: Sofie

Sv: Westernridning i jönköpings län?

Kolla på western.nu sen länkar och sist tränare. ;)

JA!!! Vi har en jätte trevlig klubb i Habo. habo western riders.
Välkommen.;)

Tack för era svar!!
/Sofie

Du är välkommen till vår klubb, western riders i Habo. Vi har veckoträning och anordnar clinics ibland. kolla på www.wrh.se

Jag skulle med gå in och tipsa om Habo. Vart i Habo håller ni till? Har ni några fasta tider som man kan komma och titta?

Om du går in på vår hemsida finns där en vägbeskrivning.

Vi har söndagsträning men har semesterupehåll nu, på hemsidan under länken aktuellt meddelas när vi kommer igång igen. Där kan du också läsa när vi har vår nästa clinic,det blir en i början av september.

Om du går in på vår hemsida finns där en vägbeskrivning.

Vi har söndagsträning men har semesterupehåll nu, på hemsidan under länken aktuellt meddelas när vi kommer igång igen. Där kan du också läsa när vi har vår nästa clinic,det blir en i början av september.

Hej vem är du från wrh? /Karin och Dynamit

Western riders Habo är en super klubb!

Hej Karin !
Läste just ditt personliga meddelande !

Visst är det jag ! Lena.

Ska du tävla på Hjo-Ko ???

Ja det ska jag, åker dit i morgon:bump:. Barrel racen är på söndag, ska du dit?

Ja, vi kommer och hejar på dej !

Kul ! då hejar vi ju naturligtvis på err också. Vi ses där !

Hejsan!
Har en liten fråga.mJag är jättesugen på att börja rida western. Finns det någon som undervisar i westernridning i närheten av jönköping? Själv bor jag i Mullsjö, så det få inte vara för långt att åka..
Tacksam för svar!

Mvh: Sofie

Har du egen häst så rekomenderar jag dig till att ringa Per Larsson i Tidahlom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Där får du RIKTIGT bra hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar