Westernridmärket!

R

roping-malin

Någon som tagit detta?

Det verkar inte jätte svårt :crazy: Skall se om jag kan samla ihop några och vi tar det första märket tillsammans(fast var och en ;) )

Har hittat en märkes kontrollant i närheten, Mari Ölander, så skall kolla lite med henne hur det funkar så. Det hade nog vart kul.

Eller hur aktivit är det att ta westernrid märkerna?
Jag tänker på det mer som en merit...

Kramar Malin :d
http://kompisar.blockas.se

Sv: Westernridmärket!

Någon som tagit detta?

Det verkar inte jätte svårt :crazy: Skall se om jag kan samla ihop några och vi tar det första märket tillsammans(fast var och en ;) )

Har hittat en märkes kontrollant i närheten, Mari Ölander, så skall kolla lite med henne hur det funkar så. Det hade nog vart kul.

Eller hur aktivit är det att ta westernrid märkerna?
Jag tänker på det mer som en merit...

Kramar Malin :d
http://kompisar.blockas.se

Jag har tagit dom. Det var inte alls svårt. Dom fanns och jag tog dom för att dom fanns. Tror det är lite olika. Men de är ju alltid kul att ha !
:)

Första märket lär du ju inte behöva oroa dig för!

Hola,
Förra året premierade WRAS den klubb vars medlemmar tog mest märken.
Rent generellt så tycker jag att det är bra med märkestagning. Det visar ändå på vilka kunskaper man har.

mvh Eva

Hola,
Förra året premierade WRAS den klubb vars medlemmar tog mest märken.
Rent generellt så tycker jag att det är bra med märkestagning. Det visar ändå på vilka kunskaper man har.

mvh Eva

Det var ju smart grej, kanske skall man få klubben att annornda dagar man kan ta märkerna!:idea:

jag skulle kunna ta dem som en kul grejj, har tagit ngt ridborgarmärke när jag var mindre, men då var det teori mm med :)

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 950
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 611
Senast: LelleLilla
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 455
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv