Westernhästar till salu?

pyret

Trådstartare
Jag ska så småningom köpa en ny häst med inriktning på western! :banana:
är det nån här på buke som kan tippsa mig om nån bra hemsida
med just westernhästar till salu?? :bow:

Sv: Westernhästar till salu?

Hej!

Du kan ju gå och titta på stallmagazinets hemsida, där det finns hästannonser, så väljer du bara western hästar.. så finns det en massa där!! även andra tidningar, sen kan du oxå titta på olika organisationer tex sqha, srha, mm...

//Carro

Det beror lite på. Om du vill ha ett föl så skulle jag leta runt bland uppfödarna och kolla deras hemsidor. Då har man chans att träffa föräldrarna och uppfödaren till hästen.

Men om du vill ha en riden häst så skulla jag leta på radannonserna på nätet samt prata med min tränare. Tränarna har ofta kontakter och kan hjälpa till vid förmedling.

Tack så hjätte mycket för hjälpen!! :bow:
Nu ska jag ut o leta!:bump:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Blyger
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 839
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar