Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska så småningom köpa en ny häst med inriktning på western!
är det nån här på buke som kan tippsa mig om nån bra hemsida
med just westernhästar till salu??
Du kan ju gå och titta på stallmagazinets hemsida, där det finns hästannonser, så väljer du bara western hästar.. så finns det en massa där!! även andra tidningar, sen kan du oxå titta på olika organisationer tex sqha, srha, mm...
Det beror lite på. Om du vill ha ett föl så skulle jag leta runt bland uppfödarna och kolla deras hemsidor. Då har man chans att träffa föräldrarna och uppfödaren till hästen.
Men om du vill ha en riden häst så skulla jag leta på radannonserna på nätet samt prata med min tränare. Tränarna har ofta kontakter och kan hjälpa till vid förmedling.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.