Westernbutik i London?

Snubbelfot

Trådstartare
Ett långskott, men ändå - har någon möjligen koll på om det finns en hästsportbutik med westernsortiment värt namnet i London?
Fysisk butik alltså, allt jag hittar på nätet är (föga förvånande iofs) butiker inriktade på engelsk dressyr och hoppning samt webshoppar...

Sv: Westernbutik i London?

Jag sökte lite och fann denna:

Jessie Western:

82B Portobello Road
Notting Hill, London
020 7229 2544

Fanns en hemsida: http://www.jessiewestern.com/

Helt otroligt vad dåligt med westernbutiker det fanns! Den jag hittade var ju inte direkt stor (vad det verkar som) heller men kanske värd att kika förbi om du ändå är där?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 656
Senast: cewe
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 976
Senast: Lycan
·
Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 217
Senast: tanten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 938
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar