Western-ridläger el. dyl?

A

Aaannika

Jag undrar om det är ngn som vet om det kommer att finnas eller finns ridläger med inriktning western, där vuxna nybörjare kan vara med, med egen häst?
Behöver inte vara just i västmanland där jag bor, vi kan ta oss dit.

Jag har letat i flera månader, men tycker inte att jag hittar något.

Nån som vet och har lite mera koll?

Sv: Western-ridläger el. dyl?

Kolla på de olika westernklubbarnas hemsidor om länkar/träningar/clinics. Klubbarnas hemsidor hittar du på wras.nu

Vad jag vet finns ingen samlingsplats för "ridläger" typ som SRR för engelsk ridning.

Oftast åker man på clinics som är 1-3 dagar innom western, antingen som klubben anordnar eller om någon tränare i klubben gör det privat....

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 655
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: Otherside
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 461
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Adoptivhund vägrar gå ut