Western poncho

Freyja_bus

Trådstartare
Hej!

Jag försöker hitta en western poncho i något slags filtmaterial eller i ull till min man som fyller år. Har letat och letat och hittar bara ett fåtal till dyra pengar :crazy:

Någon som vet var man kan hitta någon bra poncho här i Sverige?

//Julia

Sv: Western poncho

Hej prova att "googla" och se om du kan få fram något. annars ring runt till alla westernbutiker du kan komma på (skam den som ger sig). Och har inte den första så kanske den vet var du kan vända dig :) Lycka till

Sv: Western poncho

Jag såg poncho på någons websajt, internetbutik...ska försöka hitta det igen och länkar isåfall....

Sen är ju frågan om vad som är dyrt eller inte.....:crazy:

Det finns de som säljer typ mexikanska yllefiltar, är man lite händig kan man ju vika den dubblet, klippa ur en halsdel, rund eller trekantig, och sy en söm eller kanske tom ett kantbnad runt :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
467
Senast: Fetaost
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 751
Senast: Sel
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka