Western magasin

ishmanda

Trådstartare
Vilket Western magasin är bäst??

Svensk eller utlänskt spelar ingen roll.

Vill prenumerera på ett bra western magasin med många intressanta och relevanta artiklar och har ingenaning om vilket jag ska välja :confused:

Vad tycker ni?????

Sv: Western magasin

gillar lucky rider, western horseman och de tidningar som man får om man är medlem i apha och aqha :)

Förutom medlemstidningar finns det väl bara en tidning man kan prenumerera på och köpa lösnummer av och det är Luckyrider som de andra har skrivit....OM man ska ha en svensk tidning förstås.

Är nybliven prenumerant av LuckyRider, och har härmed sagt upp prenumerationen på Ridsport:D Helt klart den bästa utav de jag provat (men har då inte läst så många utländska tidningar)...

Lucky rider prenumerar jag redan på :D då gjorde jag ett bra val där.

Men skulle även vilja prenumerera på någon utlänsk tidning (amerikansk) vilken ska jag då välja??

Lucky rider prenumerar jag redan på :D då gjorde jag ett bra val där.

Men skulle även vilja prenumerera på någon utlänsk tidning (amerikansk) vilken ska jag då välja??
Det finns en som jag tror heter "Performance horse" som är helt OK.
Ungerär samma format som LR, ingen tegelsten alltså, vettiga artiklar som tar upp lite av varje. Billigare än Western Horseman tror jag oxå.

I USA:
Western Horseman
Horse & Rider
American Cowboy
+ Medlemstidningarna
I sverige:
Lucky Rider
:bump:

Hej,
Vad kul att så många gillar vår tidning! LuckyRider är Skandinaviens enda westernmagasin, men flera andra tidningar skriver också lite om western.
Andra tidningar som vi själva hämtat mycket inspiration från är; Amerikanska Horse & Rider, Western Horseman, Paint Horse Journal och Quarter Horse Journal (de två sistnämnda mest inriktade mot raserna).

MVH/
ÅsaW

Jag gilllar också Stallmagasinet eftersom jag tycker det är kul att läsa om allt möjligt, dessutom är de helt klart snabbast med nyheter. Den får jag gratis från SPHA och så prenumerar jag på painthorsejournal från USA och det har inte varit så dyrt nu när dollarn vart ok. Quarterhorsejournal är oxå bra, men den prenumerar jag inte på. Brukar låna från kompisar.
Jackpot

Lucky Rider:love::bow::bow::bow:
NRHAs Reiner läser jag alltid + allt jag kommer över i amerikansk väg.

/Monica

Lucky Rider läser jag. :bump: Kul att läsa om det som händer här i Sverige och jag gillar verkligen alla underbara bilder i tidningen!
Önskar även att min engelska var bättre så jag orkade ta mig igenom amerikanska tidningar utan att koncentrera mig så hårt, men det är ju aldrig fel att titta på bilderna + att man ju lär sig mer och mer om man kämpar lite.. Men det är inte "avkoppling" på samma sätt..

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 603
Senast: Derivata
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 390
Senast: Palermo
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
748
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V