Western butik i New York

U

ullis25

Vet någon var det kan finnas en w- butik i New York? Pappa ska dit och då tänkte ju jag att han kunde köpa lite grejer till mig..:D Men han har inte så mycket tid och springa runt och leta, så har ni tips får ni gärna dela med er!

Sv: Western butik i New York

Det är lika lätt att hitta westerngrejjer i New York som det är att hitta pingviner på stureplan. Sorry!

Sv: Western butik i New York

......suck...... hade för mig att jag läst i en tråd om någon som frågade om w-butik i new york tidigare, och att det fanns nån, men jag kan ju minnas helt fel..

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
732
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Kirre
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 261
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18