welshponny av cobtyp/cob

Sv: welshponny av cobtyp/cob

Har ni sett att stoet som polisen har tagit omhand och ska sälja är ett renrasigt cobsto? Är det någon som vet något om hennes stam?

Såg att du hittat den och skrivit direkt under länken, då har jag mina misstankar om vart den kommer ifrån, mer kan jag inte säga då jag inte vet fakta.

OM det är den jag tror blev stuterinamnet indraget redan för ett år sedan och inga ponnyer får lov att reggas med det prefixet längre.
Kan ha fel, därför säger jag inget mer, men om jag har rätt säger jag bara :devil: :devil: :devil:

Jag vet vart den kommer ifrån men vet inget om uppfödaren har inte hittat stuterinamnet någonstanns när det gäller hästar. Hästarna finns i jämtland som ska säljas och det är även ett travarföl från annan ägare. Cobstoet har en avkomma som är 6 år och jättetrevlig. Stoet är ca145 cm, har inte sett henne men har fått uppgifter från flera håll att hon är en trevlig individ och välskött kan ha varit hos fodervärd

Jag skulle slänga en blick på T. Highlight. Hans årsföl har varit snygga trots lite olika modeller på stona. Bra kritik har de dessutom fått. Han står söderut och är lite större.

Även jag slår ett partiskt slag för honom :D Igår fick han ytterligare en dotter bedömd med kalaspoängen 99888= 42 p av Morgan "Mr Ponny" Jonsson.
GRATTIS säger jag till uppfödaren och hoppas att ungen i magen blir en snygg helsyster :love:

Hej alla, har en pålle som jag rider som heter Greendene Brenin.
Har sett att Brenin uppkommer mycket när det gäller welshcobar =).
Och nu undrar jag om ni vet något, är det en gård eller nått?
:)

Även jag slår ett partiskt slag för honom :D Igår fick han ytterligare en dotter bedömd med kalaspoängen 99888= 42 p av Morgan "Mr Ponny" Jonsson.
GRATTIS säger jag till uppfödaren och hoppas att ungen i magen blir en snygg helsyster :love:

GRATTIS! Alltid kul med bra omdömmen. Vi syns!:smirk:

... förvånad undrar jag vart min andra C tråd tog vägen?...

tråkigt att det inte kan hållas en civiliserad ton på trådarna så dom tas bort....

Det blev väl lite otrevliga ord där, tyvärr.

jag hade hoppats att mitt inlägg igår kväll skulle få den tillbaka på rätt väg... om någon har lagt in mer "skit" det vet jag inget om...
Då är väl bättre att stänga av dom som ger sig ut för att bråka med andra.. det märks rätt tydligt vilka dom är... ge dom en varning

tråkig stämning och jag tänker inte försöka lägga in mer trådar... det får vara nu...

Ameo kan ta bort mitt konto och mina bidrag på Buke...det finns bättre saker att spendera tid på...

Det spelar väl ingen roll vad som säjs i efterhand, när tråden redan är sönderhackad ;)
I övrigt, dina inlägg ligger kvar här även om du försvinner och ditt konto kan jag inte göra något åt.

Vad har hänt? Tyckte att jag såg tråden i natt men det kanske var denna tråden?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
  • Miklem träns !
Tillbaka