ForeverYoung
Trådstartare
Är det någon som har koll på någon mindre welshhingst som kommer att stå på semin 2011? Blir tokig på welshföreningens hemsida, hittar inte det jag vill!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta tills betäckningssäsongen kommer igång så hittar du nog bättre info.
Den brukar komma igång i mars-april för de flesta raser.
Är det någon som har koll på någon mindre welshhingst som kommer att stå på semin 2011? Blir tokig på welshföreningens hemsida, hittar inte det jag vill!
Henfynyw Tywysog RWC 3 ( sektion C)
Kulltorps Yrrol har väl stått på semin de senaste åren? Visserligen ingen garanti för att han kommer göra det i år, men chansen finnes väl. Och så även Joelsbo Clic.
Är han såld nu? vet att han var till salu tidigare. Mkt trevlig hingst, har haft en avkomma efter honom.Joelsbo Clic kommer enligt ägarna endast att betäcka naturligt i år. Vad gäller Yrrol är han såld uppåt i landet och det är oklart huruvida han kommer tjänstgöra i aveln eller inte, enligt tidigare ägare.
Jaha se där. Då blev väl listan något mindre då kanske, men å andra sidan kan ju fler hingstar på semin dyka upp om du väntar tills lite längre fram i vår.
Är han såld nu? vet att han var till salu tidigare. Mkt trevlig hingst, har haft en avkomma efter honom.
Vart bor du?
Varför vill du ha en på semin, varför inte naturlig?
Jag bor i Tyskland, men stoet står i mitten av Skåne
Vill främst ha på semin för att minska skaderisken. Skulle det hända något är det framför allt extra besvärligt nu när jag inte själv är hemma och kan ta hand om det. Lättare att be mamsen köra stoet till seminstationen och hämta henne igen när hon är dräktig