Sv: welsh cob
Jättetack för din info!
Jättetack för din info!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara sagt att jag gillar de grövre cobbarna medan du har skrivit att du gillar de nättare. Om det är du eller jag som viftar med näsan i vädret kan jag inte avgöra. JAG vill se cobbar användas till allt inte bara ridning. Ang det gamla stoet så är hon sen flera år tillbaka riden för instruktör och fortfarande inte någon strålande ridhäst. Möjligen är hon en bättre avelsmärr då hon trots allt har gett 2 avkommor med bättre exteriör än sig själv.Ett sto som bedöms med 43p som ung ser definitivt inte likadan ut efter några år på nacken. Speciellt inte som den bara har stått i hage i 5 år utan att ha gjort någonting, men jag vet att du vet bättre än så utan att behöva vara bitsk eller hur? Sen att du inte tycker om ditt gamla sto behöver inte göra henne sämre för det. Det är ofta du talar illa om henne här.
Det finns många som inte kan någonting om cob och varför förvränga verkligenheten mde personliga ideal? Det är väl upp till var och en och skaffa sig sin favoritras/typ utan att komma och låta näsan vifta i vädret och tala om för andra hur det ska eller inte ska vara. Inget är vare sig rätt eller fel.
Det var väl en oförskämd kommentar om en gammal dame kan man tycka...