L
lenven
Sv: welsh cob
Jag har ju också en Valla's hos mig, Valla's Iscalda - E-Burhults Black Commence u. Taircross Sorrel, hon är 'helsyster' till Carracas. Vore trevligt att höra lite om andra Valla hästar, kanske ngn till och med har träffat Iscalda i Lkp? Vi skall betäcka henne i maj och vi har valt Haly - varför? Snygg , utmärkt gång och framförallt ett jättetrevligt mottagande och hjälp från Sofia och Madeleine. Vi får väl se vad det kan bli av detta.....
V.Jack är nog valack mig veterligen, det är inte V.Mystik du tänker på som löst licens men inte med i kvalitetsboken?
Du vet inte vart Vallas Lemona har hamnat?
Lodor Betis föl;
Vallas Tyrol 1989 e. Cippyn Rhodri
Vallas Beti Boop 1991 e. Derwen Tennessee Express RWD 3
Vallas Carisma 1992 e. Burhults Black Commence RWD 4
Vallas Hamilton 1997 e. Vallas Caracas RWD 11
Vallas Ida 1998 e. Vallas Caracas RWD 11
Vallas Jack 1999 e. Vallas Caracas RWD 11
Vallas Lemona 2001 e. Vallas Caracas RWD 11
Vallas Memory 2002 e. Vallas Caracas RWD 11
Jack och Memory var för något år sedan hos samma ägare. Hamilton är nog död. Avkomma till Beti Boop (tror jag det var) har jag träffat på i Täby.
Jag försökte köpa loss beti när Andy slutade på Valla men fick inte.
Jag har ju också en Valla's hos mig, Valla's Iscalda - E-Burhults Black Commence u. Taircross Sorrel, hon är 'helsyster' till Carracas. Vore trevligt att höra lite om andra Valla hästar, kanske ngn till och med har träffat Iscalda i Lkp? Vi skall betäcka henne i maj och vi har valt Haly - varför? Snygg , utmärkt gång och framförallt ett jättetrevligt mottagande och hjälp från Sofia och Madeleine. Vi får väl se vad det kan bli av detta.....