Sv: Welsh Cob

Ingen aning :D mamman är 148 och pappan 129. Först så trodde folk att hon skulle bli runt 133 men nu tror de flesta på runt 142.......den som lever får se när hon är 4-6 år.

Welsh skrev:
MEN det finns en del cobbar som har svårt med galoppen då de är lite högre bak än fram ibland. Det ska vi inte sticka under stol med.

Aha! det hade jag aldrig hört tidigare, det kan förklara varför min "lille" grabb inte är något flytande moln i galoppen. Får ställa upp honom på planen utan för stallet o kolla ikväll!

Detta är vad jag kallar maffigt med utstrålning! ;)

Picture1.jpg

Houdinie skrev:
Jag kan offra mig och överta HalyBailys Highlight... :love:
Nope jag anser att jag har första tjing på honom om Haly skulle sluta med cobavel. Jag kan ju locka med 2 diplomston samt snart 2 bra stammade sekt C ston :D vad har du att komma med ;)

Min granne har två sek. C till salu. Det ena sto fölet föddes i natt. Jag läste om en cob i någon tidning som var 168cm. Kan det verkligen stämma? Tyvärr kommer jag inte ihåg vad hingsten hette. Men han va STOR på bilden.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 782
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 691
Senast: Acto
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat