Weimaraner/tax eller Photoshop?

vallhund

Trådstartare
733750_11d8_1024x2000.jpg

Sv: Weimaraner/tax eller Photoshop?

Den ser lite inklippt ut och efter lite snabb analys så ser det lite luddigt ut, jag skulle nog säga photoshop.

Jag skulle säga Weimaraner. Lite konstig vinkel, men annars ser väl en valp ut så.

Nä, det gör de inte :D kanske en med dvärgväxt isåfall, men weimaranervalpar har betydligt längre ben i den åldern.

Här är min lilla när hon är typ 12 veckor, hon är jäkligt liten, men man ser ändå att benen är betydligt länge än den på bilden.
2011-02-09lagomerachoice529.jpg

Av huvudet att döma är hunden på bilden mellan 3-6 månader, så definitivt nåt skumt med antingen bilden eller hunden.

Senast ändrad:

Kollar man på bakbenet, vid knäleden ungefär så är den suddig där. Lika så på frambenen oxå men inte lika mkt. Skulle gissa på Photoshopad:p

Den mytomspunna schäferaniern.

TS: En ledtråd är att sidan som står skriven på bilden handlar om fotoredigering......

Senast ändrad:

Går att göra det mesta i photoshop, typ som denna bilden:

Huvud, kropp och tre av benen är från en Isabell färgad Dobermann. Öron, svans, ett öga och det fjärde benet är från en Weimaraner.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 862
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka