WeatherBeeta

fragansia

Trådstartare
Återförsäljare i sverige?? Finns det ngn svensk website där man kan beställa?

Har hittat mitt drömtäcke! :love: men känner inte för att beställa ifrån usa...

TF Häst och Fritid i Stockholm säljer... Lite långsökt kanske :crazy: Finns iaf i Gula sidorna.

/R

Köpte nyss täcke därifrån. Då sålde hon ut alla Weather Beeta täcken för halva priset. Hon skulle bara sälja Horseweare i fortsättningen.

Tråkigt...

Men det borde väl finnas någon annanstans att köpa dessa täcken i Sverige? :confused:

Iofs så räknade jag ut att det inte blir mer än 1500:- om man importerar från usa...*nåt att tänka på* :idea:

Är inte WeatherBeeta ett engelskt märke? Det finns massa engelska ställen man kan beställa från på nätet och ofta blir det billigare än att beställa i Sverige. EBay UK kan vara värt att kolla också.

eller kanske ringa till TF, hon kanske har några kvar, vet att hon har haft W.Taka täcken vilka är kanonbra.

Tips på sidor?! :idea:

Har kikat på Robinsons -de har inte den modell jag vill ha
och på RideAway - där blir det ung samma pris som att beställa från usa

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
2 119
Senast: Stergo
·
Hästvård Min häst har haft mkt problem med mugg senaste året men tillfrisknat. Sedan kom regnet....i veckor och mängder, som ni vet. Hagen blev...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka