Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Jag har ingen utställning inbokad innan, ställde hanen förra helgen i Norrköping. Sen ska jag nog ställa i Köping i slutet av juli också, sen får vi se efter det..
Vilka datum ska alla här gå?
Spännande! Jag har ingen utställning inbokad innan, ställde hanen förra helgen i Norrköping. Sen ska jag nog ställa i Köping i slutet av juli också, sen får vi se efter det..
Ja, det är så jag brukar tänka.. Men nu ska jag visa upp en riktig liten stjärna, så då blev förväntningarna på mig helt plötsligt mycket högre!Nåja, det får gå som det går liksom. Huvudsaken är att hunden sköter sig, och att jag lyckas komma ihåg alla nya regler, färger och sånt som är annorlunda
![]()
Himla stressigt lär det ju bli också, annars hade jag gärna tittat lite på din pojke. Han är underbart fin! Lite skillnad mot min Staffe där hemma
För hög, för lång, underbett, för tanig, för smalt huvud.. Men hon är världens snällaste i alla fall![]()
Varför ställer du inga småttingar för?
passar på att fråga; ingen från sundsvall som har en plats över på hemresan fre eller lör?