WC final i Geneve börjar idag

Sv: WC final i Geneve börjar idag

Mycket stort grattis till dig och lycka till i fortsättningen!! Vilken härlig upplevelse-ett minne för livet! :). Håller tumme och tå för er!

Jättegrattis :). Otroligt häftigt att han har gått så från klarhet till klarhet!

Vill också hålla med de som berömde Clownen; Du är verkligen värd en ros! Du skriver alltid så positivt och man ser inte ett uns av den 'svenska avundsjukan'. Cred!

Grattis verkligen jättekul

En fråga är det samma som Peter red för ett par år sedan??

Tack!

Ja, Peter tävlade honom som 4,5 och 6-åring, sen Tävlade Henrik Ankarcrona honom som 7 och 8-åring.

Stort grattis till superfin uppfödning!

Får man fråga om det är permanent ryttarbyte och om de är duktiga på att hålla dig uppdaterad på hur det går annars?

Tack!

Hästen är förmedlad via RZ och Stall Hendrix, fick aldrig veta köparens namn... Men Via Buke så fick jag hjälp att hitta resultat, ägare samt Ryttare.
Jag har lite kontakt med ägaren via FB, men hon är dålig på att vara inne där:cry:

Jag visste inte om att han skulle tävla i Geneve... Så jag vet inte heller hur den fortsatta planen ser ut:confused:

Han tävlades av ägaren så sent som för 3 veckor sedan och var då 2:a i en GP! När ryttarbytet är gjort vet jag inte, men det är nog väldigt nyligt.

Duktig häst som kan byta ryttare så nära inpå en WC-tävling!!!

Tack!

Ja, Peter tävlade honom som 4,5 och 6-åring, sen Tävlade Henrik Ankarcrona honom som 7 och 8-åring.

:D

Ja då såg jag honom en hel del då jag kvalade en 6 åring samtidigt som din kvalade som 5åring. vad roligt att det går så bra :bump:

Han kom tillbaka... Men de visade Steve Guerdat två gånger...

Btw. så var Lotta duktig idag och nämnde Cadence och placeringen igår:).

Helgens mest imponerande häst (efter de svenska såklart) är i mina ögon stoet Zekina Z! Vilken vilja och vilka bakben! :)

Och kollar man mödernet så är även det guldkantat, mamman har vunnit junior-EM och har tre godkända bröder vara ett par går internationellt osv.

Grattis till framgångarna för din fina uppfödning! Riktigt kul!:bow:

Verkligen jättefin häst även om Plot Blue är den jag helst skulle vilja rida;)
Å jag skulle gärna rida som honom som rider Plot Blue :D
Skämt åsido..man har ju sett honom på ett antal hästar o allihop platsar ju på listan som "de jag helst vill rida". Vad gör karln egentligen? Någon buke-ist som jobbat där som har first hand information??

PS Jag är rätt sugen på Carlina också... DS

Och jag satte påskmusten i halsen,när jag läste att du ville rida honom som rider Plot blue :o:rofl::rofl:

Och jag satte påskmusten i halsen,när jag läste att du ville rida honom som rider Plot blue :o:rofl::rofl:
101010!!

Nja, Om jag velat haft en ridkille (få som håller sig på rätt sida staketet) hade kanske inte Herr Ehning (eller Herr Schwitzer)varit val ett. men du gav mig ett gott skratt!!:rofl:

Kanske en ny tråd - fast på Senior.....

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka