Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
precis, han sa idag igen att Mylord Carthago är ett sto.. då sa Lotta att nä det är faktiskt en hingst.. just det sa JS - S betyder stallion
och lär av de som bevisligen lyckats i sin avel. Mao var ödmjuk inför andra människors erfarenhet och kunskap.Så med andra ord - vill ni också ha avkommor med i världscupsfinalen - satsa på bra ston!
Jag hörde och höll på att bryta ihop. Det blir lite komedi över de hela när han är speaker...
Med risk att få skit för att man hoppar på Janne jämt så ja... Jag tycker det är helt ok om sportjournalister inte har expertkommentatorernas kunskap men man kan väl för f-n lära sig toppryttarna och deras hästar??Jan Svanlund är ju hopplös som speaker. Är förvånad att han inte har lärt sig nånting på alla dessa år?? Att han kallade hingstarna ston är nog för att de står förkortade som ST för stallion i startlistan...
Ja!! Men var det någon som hörde att de kommenterade detta att även Cadence (som svenskuppfödd) gick finalen? Vore intressant att veta..och lär av de som bevisligen lyckats i sin avel. Mao var ödmjuk inför andra människors erfarenhet och kunskap.
Att jag gör!Håll alla tummar nu! Cadence startar 155m i Kväll kl.19...
yees! Grattis till första rundans resultat!att jag gör!
Läckert!Yippie!!! pratade just med RGB och han sa att den hoppade fint men hade ner en bakbom i inhoppet i 3-kombinationen och just där har många haft nerslag, ingen nolla ännu och 16st har hoppat
Spelar inte så stor roll egentligen då resultatet iallafall är lika strålande!Nu kom första nollan, Edwina Alexander