WBFSH nya hingstlistor är publicerade

Sv: WBFSH nya hingstlistor är publicerade

Kul att De Niro nu kommit upp på 5 plats i Värdsrankningen och Master som legat top 10 under 2008 och 2009.

Ska nog ut och pussa lite på min flicka i hagen och tala om sicken fin pappa och morfar hon har :love:

Mia

Och Kannan har hoppat upp på 8e plats!!! Kul!!:bump:

Vi var inte många som valde honom o ännu färre som fick dr... men jag väntar med spänning en Kannan - Stakkato -Embassy I - Calypso II :love:

Varför skriver de inte ut xx efter alla fullblod? Primitive Rising (eventing) är ju ett fullblod som vunnit massor på banan. Är det någonting speciellt som gör att vissa får xx och andra inte?

Antar att det är för att han är baserad i England. Här används inte xx, ox, x så ofta när man skriver namnen på stamtavlan. :(

Det anges ju inte heller på Master Imp.

Liknande trådar

Avel Listorna finns på WBFSHs hemsida, längre ner på sidan finns ett flertal pdf-filer att kolla in...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: athena
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det mesta är sig likt från förra månadens listor när World Breeding Federation of Sport Horses (WBFSH) presenterar den senaste...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: Gunnar
·
Avel Det här blir bättre och bättre. Jag var glad över en hästkanal, det blev ännu bättre med Road to Rio men det här är RIKTIGT bra...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Summerwind
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka