F

Fhanny

Tänkte köpa mig en ny hjälm och är helt förtjust i denna:
02090017_3.gif

Men jag har också ett par tretorn ridstävlar och är rädd för att jag ska se ut som MB Wannabe. Vad tror ni? Kommer jag göra det? Har nu en gpa titan. Vill inte veta vad ni tycker om hjälmen utan om ni tycker att jag kommer se ut som ett wannabe!

Sv: Wannabee?

Nej det tycker jag inte. Tycker dom där hjälmarna är jättefina och skulle själv vilja ha en marinblå med ljusblå i mitten, men då kan vi ju snacka om att jag skulle se wannabe Equality line ryttare

nja kannske, alltså. Man är ju inte wannabee för att man har snygga saker, men har MB precis den hjälmen? isfall skulle jag nog tittat på ngn annan, JW är stilren och fin.

Det kannske blir lite mykt med både tretorn stövlar och sån hjälm ? då ingen av dom är så stilrena, men väääääldigt snygga :) lite funderingar bara..

Det tycker jag inte.. Det är ju inte som att det bara är hon som har hjälmen eller stövlarna. Om du tycker att det är snyggt tycker jag att du ska köra på det! Jag skulle iaf inte reagera på att du såg ut som MB. :p

Tycker du verkligen om hjälmen tycker jag gott du kan köpa den.

Dessutom får väl MB en ny hjälm förr eller senare av sina sponsorer. Kanske en knallröd "Whitaker1 Riding Hat" för att matcha stövlarna? :rofl

Har den hjälmen, hade först tänkt köpa en JW men eftersom i princip alla har såna tyckte jag det kunde vara skoj att ha något annat... tycker den är grymt skön :)

Äh köp den. Den är jätteskön, provade den sist jag köpte hjälm, men fastnade för Gr8 istället, den är mer ovanlig ;)

Liknande trådar

Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
432
Senast: Krålus
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 287
Senast: Lyan
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix