w-sadel i transport

U

ullis25

Någon som vet om en westernsadel får plats i sadelkammaren på en Boj Bravo?

Sv: w-sadel i transport

Ja, det gör den. Iaf i de nyare boj. Jag trodde det inte själv, men de hade rätt, och det var gott om plats kvar med. Så förvånad blev jag.:)

ok, vad bra. Nu kollar ju jag på lite äldre vagnar. Men det kanske går ändå..

För mina sadlar var det för trångt. Jag fick ställa dom på hornet i sadelkammaren istället, men då stog de stadigt så det gick lika bra. Jag hade en -01

vi köpte en ny vagn för några månader sedan, och när jag frågade om westernsadlar gick plats så gjorde de generellt inte det. Men det var inga problem att flytta väggen vid monteringen, trots det är det lite knöligt men det går. Så utan att flytta väggen eller ha dem på golvet så blir det nog svårt, tyvärr. För vi är annars jättenöjda med våran vagn :bump:

Tillägg: vi har inga jättesadlar, men är det en ganska liten så klart det går.

Hej! Jag har en Boj Bravo 220 SE -04 och min cratessadel får plats utan problem och likaså padden. Har dock inte testat med båda cratessadlarna samtidigt än då jag inte haft det behovet då märren är dräktig och det är bara vallacken som tränas körs just nu.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare...
2
Svar
28
· Visningar
1 031
Senast: MiniLi
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
361
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025