Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och min puff börjar komma igång igen nu när vägarna är fina, galopperar så det är lera under hela hästen och han är så pigg och glad! Tröttsamt att vara på topp när man fäller och är lite vinterrund men kul har vi
O jag måste få fråga vart du köpt hacket? Jag har letat liknande, dels för att det är snyggt () men också för att jag vill ha kortare skänklar än vad det är på det jag har nu.
Jag vet att jag har sett liknande trådar förut och det är så kul att se att det finns fler vuxna än jag som föredrar ponnyer. Jag har bara haft ponnyer på foder men är nu på väg att köpa min första egna ponny (om allt går som det ska ), en welsh av cobtyp på 1 år som kommer att bli C-ponny. Är lite nyfiken på er andra, hur gamla är ni, hur långa och vad väger ni (det måste ni givetvis inte skriva). Jag är 23, 160 cm lång och väger 56 kg. Berätta gärna om era hästar, vad ni gör, varför ni rider ponny och vilka reaktioner osv ni stöter på. Berätta så mycket ni orkar - jag är nyfiken. Lägg gärna in en bild!
Ett av de få fotobevis på att jag faktiskt rider på min ponny
Min lille prins är född 2012 och är en welsh cob Han rids för det mesta ut i skog och mark för att stärka upp sig. Vi planerar att börja med skolning till hösten!
Åh, tack snällaAbsolut en av mina favorit bukehästar! Han är så fin!