VSM och islandshästens dag

Muninn

Trådstartare
Hej hej!

Vilka ska vara med på islandshästens dag? Vilken häst, vilken klass? Själv ska jag och Múninn vara med i mellanklass barn/ungdom.

Sen undrar jag bara om det är nån annan än jag som redan gjort upp planer för VSM.. Min kära mor ska vara borta den helgen, så jag kommer att bli uppkörd till GBG på fredagen och sen får jag och hästen tälta (ja. muninn kanske inte ska bo I mitt tält. men i hage bredvid ;)). Nån annan som ska bo över på tävlingsplatsen?

Hoppas på att kunna komma hem därifrån på söndagen också! :) Annars får jag leta upp någon att samåka med ner till varberg...

ha det fint!
/maria o Muninn

Jag ska förhoppningsvis vara med på VSM, om vi lyckas kvala i V1.. :D. Jag letar efter resesällskap från mellansverige, så hör gärna av er till mig om ni vill åka. :bump:

Ska tävla VSM men kommer inte bo där eftersom jag bor i Göteborgsområdet... :)

Re: Islandshästens dag

Hej Hej!
Jag och min systerdotter ska upp och kolla på Islandshästens dag. Jag vill ev få henne att sadla om till islandshäst. *ler* :banana:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 467
Träning Hej, På lördag ska jag hoppa lite själv inför söndagens tävling. Då ja inte har tid nån annan dag. Hur skulle ni hoppa? Man vill ju inte...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: ameo
·
Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 523
Senast: Milosari
·
Katthälsa Hej Min kära katt som just fyllt 11 började uppvisa tecken på att ha ont för en månad sedan. Hon har varit som en kattunge hela livet...
2
Svar
32
· Visningar
5 398
Senast: kratbran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar