L
lenizen
Jag bara måste skriva av mig lite. Kan i alla fall inte gå och lägga mig med killen vankandes av och an. I kväll fick jag sitta på smådjurskliniken och få killen ihopsydd (fem stygn)och få dränage satt. Väntar på att det ska bli morgon så att jag ska få åka och hämta hans smärtstillande.. Just nu är han trött och vankar fram och tillbaka men hittar ingen bra plats att sova på och han ligger korta stunder för sen känner han av benet igen (antar att det är därför han ändrar läge hela tiden). Så småpiper han lite då och då. Fast jag ska vara glad att han inte bröt sig/drog sönder senor/fästen eller något annat i benet!!
Det är kul nästan jämt. Jag börjar bli stamkund hos veterinären.. Har varit in med hästen tre gånger på klinik sen i dec och detta var vovvens andra gång... *suckar* Hästen ska dessutom "dejta" vet. i april.
Vad säger man? Tur dom är försäkrade i alla fall!!!
Det är kul nästan jämt. Jag börjar bli stamkund hos veterinären.. Har varit in med hästen tre gånger på klinik sen i dec och detta var vovvens andra gång... *suckar* Hästen ska dessutom "dejta" vet. i april.
Vad säger man? Tur dom är försäkrade i alla fall!!!