Vojlock till silettdäckel

F

Fjunet

Någon som vet hur långa vojlockarna till silettdäcklar brukar vara? Skulle vilja ha en, men det skulle vara ganska otympligt om den går runt hela magen på min minishettis :smirk: Vill ogärna sy om en, tror inte det blir särskilt snyggt.

Sv: Vojlock till silettdäckel

Men köp en i ponny strl och korta av genom att anlita nån som är duktig på att sy? :p

Själv har jag planer på att sy ett däckel underlägg själv, hehe hur det blir?
Funktionsdugligt antar jag :rofl:

/L

Senast ändrad:

Jag är duktig på att sy, men tror fortfarande inte att det kommer att bli snyggt.

Men om du är duktig på att sy - varför inte prova?
Om det inte blir bra får du öva :devil:
Ta nått som är oömt först och sätt igång öva öva öva sen kan du ge dig på vojloken! :D

/L

Som jag skrev, jag är duktig på att sy. Men jag känner inte att jag vill riskera att förstöra en vojlock för nästan 300 kronor.

Om du beställer en från Mias kan du säkert få den måttbeställd!:idea: De brukar aldrig vara omöjliga...

Som jag sa du får öva :devil:
Nejdå hur duktig man än är kan man kanske inte kopiera vad som helst! :D
Hör med nån som du kan måttbeställa ifrån då, för det låter vettigare! :)
För den blir väl inte bara för lång utan för bred oxå elr?

/L

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
820
Senast: Krålus
·
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
959
Senast: Luff
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 771
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix