BulletForMyValentine
Trådstartare
En bekant till mig sa att Vom och hundemat (lax?) inte var nått passande foder för de hundar som behöver gå upp i vikt. Stämmer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bekant till mig sa att Vom och hundemat (lax?) inte var nått passande foder för de hundar som behöver gå upp i vikt. Stämmer det?
Jag har hört att hundar kan upplevas som att de går ner i vikt när man byter till voh's foder, men det är normalt då de blir mindre pösiga pga att minskad spannmål och för att de kan bli hungriga (tom i magen) pga den ökade smältbarheten. Det vänder efter några veckor då de vant in sig och är helt naturligt. De går inte ner i vikt som avsaknad av fett och muskler utan de blir mer tighta då pösigheten från spannmål och foder med mycket mindre smältbarhet går ur kroppen.
Men jag tror faktiskt inte på att det är "pösighet"(vad är det?) som försvinner. Vet flera arbetande hundar som fick viktsvacka vid övergång från annat färskfoder, till VoH.