L

littlastjarna

Är det någon som har funderat på att anmäla sig som funktionär på VM??
Tycker det verkar buskul att vara med om en sån grej :) tänkte höra om det är nån annan som ska ställa upp oxxo :)

Känns som man måste :banana: hjälpa SIF lite på "traven" nu.. hoihi

Funderat ja, men kommit fram till att jag faktiskt bara vill vara åskådare. Det är jag så sällan då jag jobbar på i stort sett alla lokalklubbens tävlingar.

Jag är redan anmäld! Misstänker att jag får nån uppgift som kräver en hel del stresstålighet och skinn på näsan då vår VM-general visade sig ha ovanligt bra koll på mitt yrke... :D

Hej
Jag jobbade på VM -91 (också i norrköping) och det var superkul! Fick slita hårt men å andra sidan hade jag ett jobb som gjorde att jag hade kontakt med ryttarna och deras hästar hela tiden och därmed såg alla ritter back stage så att säga. Vi som jobbade där hade också väldigt kul tillsammans och jag knöt massor med kul och bra kontakter! Vi tältade på ett "eget" område och fick positiv feedback för att man hjälpte till! så för er som funderar på att hjälpa till - det är det värt för det är kul - en helt annan sak än att jobba på klubbtävling (tom än att jobba på SM).

Nu tror jag att VM har höjts ganska många snäpp gällande både seriositet och omfattning - så vi får hålla tummarna och försöka hjälpa till så mycket som möjligt för att det ska fungera perfekt 05!

kotte

Jag hoppas verkligen att folk tar och ställer upp som funktionärer. Hörde någonstans att det krävs runt 500 frivilliga för att VM ska kunna fungera. Och i nuläget är det typ 30 personer som anmält sig bara...

Tror precis som du att man kan vara "åskådare" och jobba samtidigt.

Det är oftas skitkul att vara funktionär på såpass stora tävlingar som det här handlar om :)

Hej
Ett av de bästa jobben om man vill se alla ritter är att vara grindvakt...

kotte

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
18 445
Senast: Piaff
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
732
Senast: Red_Chili
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
335
Senast: Cactus
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 173
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38