VM på TV!!

S

Sweet

Notera datum och tid och ladda videon kära islandshästfantaster!!

Saxat från Sifs hemsida:

Den specialgjorda filmen om WM kommer i första hand att sändas nu på söndag den 4 sept i SVT 24 kl.18.00.

:banana: :banana: :banana:

Sv: VM på TV!!

Vi som inte har svt24 då? Blir jag ju jätteavis!!! Även om jag såg det live vill jag se det på tv.

Varför kan man inte få allt man vill?? ;)

/Jónas

Ja, man kan ju inte få allt här i världen! :p

Jag hade ju ingen möjlighet att vara på VM så för mig är detta program GULD! :d

Du får våldsgästa en vän med svt24.
Mkt bra idé.

Får se till att föräldrarna spelar in det till mig! :)Har inte heller SVT24..

/emma

Ska bara inhandla en video till mig själv... äger inte en...

För att "alla" inte är så intresserade av islandshästtävlingar kanske... Det är ju samma med det mesta av ridsporten, det visas på andra kanaler än de som alla har. Fotboll, formel 1 och annat skräp visas jämt däremot! :mad:

Sweet skrev:
För att "alla" inte är så intresserade av islandshästtävlingar kanske... Det är ju samma med det mesta av ridsporten, det visas på andra kanaler än de som alla har. Fotboll, formel 1 och annat skräp visas jämt däremot! :mad:

Med "alla" menas då MÄN ca 20-60 år ? För jag tror faktiskt att det finns ett stort intresse för alla typer av hästtävlingar bland TJEJER och KVINNOR mellan 10-60.......

Men jag vet vad du menar.... Prioriteringarna är som vanligt ganska styrda..... av MÄN...

Och formel 1 måste vara det tråkigaste av allt att visa på TV. Det är oftast avgjort på 30 sekunder i starten, men håller på i flera timmar...... Nu blir jag väl ihjälhuggen av andra män, som inte håller med :D

Tack för att du berättade det, annars hade jag garanterat missat det. :bow: :bow:

sjoberga skrev:
Med "alla" menas då MÄN ca 20-60 år ? För jag tror faktiskt att det finns ett stort intresse för alla typer av hästtävlingar bland TJEJER och KVINNOR mellan 10-60.......
Öh? Jag är MAN och 38 år gammal. Jag tycker Formel 1 är skittråkigt på TV och ser mycket hellre filmen från VM. Snacka om fördomar...

Alla killar jag känner vet inte ens att man kan tävla med en islandshäst än mindre att VM precis har varit i sverige...

Det var i alla fall ingen fördom utan fakta.

He,he jag är man i förtiårsåldern som gillar både Islandshäst VM och Formel 1, Monza imorgon och senare VM för Islandshästar, rena (h)julafton :D :D :cool:

Rolle på Österlen
Islandshästar på Lösdrift

Jag trodde jag skulle få våldsgäst ngn bekant med tv24, tills min vännina upplyste mig om att comhem lagt till kanalen i sitt utbud.
Så jag kan rekommendera alla att söka igenom inställningarna.
Det är ju så sällan man blir bortskämd med 1h islandshäst på tv, så det vill man ju inte missa :)

/Charli

Typiskt, jag tävlar ju imorgon, kommer väl antagligen inte hem förrän senare :( :( Tur att jag var där o såg det live iaf...

Jag blir tokig på min video snart, försöker förstå mig på hur man spelar in. Tänkte spela in sändningen i kväll på samma band som Sm filmen från förra året, men videon sammarbetar inte och nu har jag dessutom lyckats göra ngt knasigt med digitalboxen så nu får jag inte in ngn annan kanal än 3:an. Jag blir galen! Är det ngn som kan hjälpa mig med hur jag ska lyckas spela in? (jag har en boxerbox och har kopplat precis som instruktionen visar)

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
934
Senast: Rosett
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 787
Senast: malumbub
·
Western Enligt reining.se så sänds det idag reining på TV, ifrån Linköping Horse Show. Citat ifrån reining.se "Linköping Horse Show...
Svar
4
· Visningar
1 192
Islandshäst Såg ni nu islandshäst-SM på Tv idag??? Det kom på ViasatSport1 kl 18.00 och går i repris följande tider: 8 oktober kl 15.30 9...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka