VM i Tryon - Dressyr

@Lingon
Mister X är superfin men hon är ju HEMSK. Herregud alltså. Hur kan man rida GP och sitta så illa och flaxa så mycket? Den har ju fått skyhöga procent. En gång. I Ryssland. :meh::angel:
Jag gillar Deep Impact i Spaniens lag. Jädrar vad den rör sig:heart
 
@Lingon
Mister X är superfin men hon är ju HEMSK. Herregud alltså. Hur kan man rida GP och sitta så illa och flaxa så mycket? Den har ju fått skyhöga procent. En gång. I Ryssland. :meh::angel:
Jag gillar Deep Impact i Spaniens lag. Jädrar vad den rör sig:heart

Ja, Mister X hade varit spännande att se med en riktigt duktig ryttare!

Depp Impact hade jag glömt! Jättefin!
 
Jag tyckte Buriel var magisk, så synd hon fick miss i en piruett.

Suppenkasper säger jag bara, en häst i min smak! :love::love::love:

Ska bli väldigt spännande att se Patrik och hans häst, har aldrig sett den vad jag kan komma på.
 
Är det någon som vet om man på den här nivån måste betala royalties för musiken man rider till? Jag antar inte?
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
86 863
Senast: lizan
·
  • Artikel
Hästnyheter Allt hängde på Patrik Kittel när Sverige gick för brons i EM i dressyr. Då levererade han ett nytt personbästa med Well Done de la Roche...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, med Well Done, slog nytt personligt rekord i VM-dressyren i Tryon, USA, och blev femma. Kittels nya rekord lyder 79,726...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Brittiska Charlotte Dujardin och Valegro sitter i orubbat bo som dressyrens världsetta. Tinne Vilhelmson Silfvén behåller sjätte plats...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp