Gillar denna fux-lusen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du har säkert rätt. Jag är själv hoppryttare och tittar sporadiskt på Dressyren så inte så insatt.@Lindsen
Nej jag tror inte Buriel är en ny Valegro tyvärr. Han är inte tillräckligt komplett även fast det är en sjukt fin häst som man bara kan drömma om att ha själv
Jag gillar ekipaget jättemycket och det är så kul att Tinne är typ sämst i vårt lag nu, det säger en del om svensk dressyrs utveckling Tinne har ju varit bäst i laget så länge, även fast tronskiftet skedde typ under OS i Rio och inte just nu.
Tycker det är svårt att hitta någon ny Valegro bland de som går nu. Han var så komplett med sin gång och sin styrka och teknik och temperament.
Cosmo är ju fantastisk men temperamentet är lite för galet för att bli helt stabil.
Bella Rose kommer vara i topp pga ryttaren men frågan är om hon kan hålla sig skadefri så hon kan bli tillräckligt stark och stabil?
Verdades är i ropet nu och jag ÄLSKAR deras kemi men hästen är lång ifrån komplett.
Dante Weltino där finns iofs både gången och kapaciteten så kanske....
Weihegold har tekniken och styrkan men inte gången.
Förutom dessa så ser jag ingen annan som kommer komma upp i Valegroklass poängmässigt. Däremot finns det ju en hel drös unghästar som är extremt talangfulla. Det såg man på unghäst VM men det är ju alldeles för tidigt att sia om dem än.
Kan någon översätta tiden. När rider Isabell?
Varför blev Merkulova utesluten i EM?
Hur kan de pladdra genom en hel jäkla ritt utan att nämna det faktum att ryttaren faktiskt rider värdelöst
Mister X borde få en specialmedalj för tapper insats med en så oföljsam ryttare!
Håller med, maken till ful ritt är det längesedan jag såg. Har för mig jag sett henne rida lika uselt vid något annat tillfälle. Inte min favoritryttare direkt.Hur kan de pladdra genom en hel jäkla ritt utan att nämna det faktum att ryttaren faktiskt rider värdelöst
Mister X borde få en specialmedalj för tapper insats med en så oföljsam ryttare!
Håller med, maken till ful ritt är det längesedan jag såg. Har för mig jag sett henne rida lika uselt vid något annat tillfälle. Inte min favoritryttare direkt.
Kan vi inte bara konstatera att kommentatorerna kunde varit rätt mycket bättre och bara lämna det där nu? .
Naturligtvis!Asch håll med om att du innerst inne tycker att du själv hade gjort det bättre.
Någon som har koll på reglerna med hur många ryttare varje nation får ta med sig till specialen resp küren? Får alla som är kvalade rida eller är det bara tre ryttare som gäller?