Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att regnet är mer intressant att kommentera än ritten #avdelningenaskassakommentarer
Hejja Jullan vilken ritt!
Det märks vilket jobb britterna har lagt ner på sitsen med hjälp av fysios, dags för resten av världen att ta efter!
Och inte bara en gång utan heeela tiden. Nu regnar det! Nu ser det ut som a det inte regnar! Jo men det gör det! Nu ser det ut att vara sol! Nu ösregnar det igen!
Eeh, ja, vi ser samma som ni
@Jfrelin Jag satt också och skrattade åt musiken . Verkar även som att alla svenskar kommer få rida till Abba haha.
Jag tycker musiken varit rätt kass. Hade hellre dött än ridit till ABBA, varför ska vår sports event alltid vara så mossiga?
Men det borde väl finnas modernare musik också? Stackars publik..Fast Abba är superhett bland tonåringar igen tack vare Mamma Mia
Jag tycker musiken varit rätt kass. Hade hellre dött än ridit till ABBA, varför ska vår sports event alltid vara så mossiga?
...och nu får det gärna börja ösregna igen så amerikanskan blir lite störd .