Jag gillar Tinne och Anton. Det ser trevligt och ordentligt ut. Men hon sa nu att han inte stod still i halten i början.
Ja jag har inget ljud på heller då jag inte orkar lyssna på GB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar Tinne och Anton. Det ser trevligt och ordentligt ut. Men hon sa nu att han inte stod still i halten i början.
Jag är såååå trött på Tinne och hennes släp-hästar. Prydligt och allt det. Men så jävla tråkigt och matt jämt. År efter år efter år de där släpande bakkärrorna. Och betyg för "fin front och fantaaastiska framben". I don't get it!
En gång satte hon faktiskt tryck men då fick hon så mkt misstag att hon sa att hon inte tänker göra det igen ... EM 2015 i Aachen tror jag det var.
Shit, vad hände för en sån reaktion?
Jag gillande finländskans ridning, och hästen I princip bara kontakt med bridongen.
Jag gillande finländskans ridning, och hästen I princip bara kontakt med bridongen.
Ja du har ju säkert bättre koll än vad jag har men jag tyckte mest det såg trevligt ut och att hästen förutom svansviftandet var frän. Eller så hade hon bara bra musik Jag har knappt sett en häst på 3 år..Oj , jag tyckte det såg förskräckligt ut stundtals.
Det är ju de 3 bästa resultaten som räknas i laget så Tinne kanske inte ens kommer räknad.
Då är vi fler....Ja jag har inget ljud på heller då jag inte orkar lyssna på GB