Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har ju varit skadad och varit borta i flera år. Isabell säger att det är den bästa häst hon haft!Fascinerande att Isabell är så rörd. Är det pga Bella Rose som det var något speciellt?
I så falll fattar inte jag heller ...Jag tycker inte att Isabell Werth är så överlägsen som poängen visar - vad är det jag inte fattar?
Det räcker ju inte med en spektakulär häst om man inte får till det.. Det gör ju skillnad när Isabell bara sätter typ allt.
Tycker Bella Rose är jättefin! En annan typ bara, inte riktigt lika rörlig.
Absolut, hon rider på absoluta toppen, men det finns några till som gör det i den där samlingenJag föredrar ju Weihegold men Bella Rose är också jättefin! Framförallt gör Werth allting så korrekt. Kolla övergången mellan samlad skritt och piaff igen!
Hon är ju ändå en klass för sig i just skicklighet på banan!Absolut, hon rider på absoluta toppen, men det finns några till som gör det i den där samlingen
Vi har kanske olika åsikt angående det helt enkelt.Hon är ju ändå en klass för sig i just skicklighet på banan!
Jag kan inte uttala mig om poängen men av det jag såg så tycker jag helt klart att hon var en värdig vinnare igår. Hennes ritt tyckte jag nästan blev lite för tyskt nogrann så den nästan blev lite tråkigAbsolut, hon rider på absoluta toppen, men det finns några till som gör det i den där samlingen
Ja under travdelen men just när galoppdelen börjar så är det en annan låt, en sådan som jag hört säkert tusen gånger i olika filmer och serier och tävlingar men för mitt liv inte kan hitta vem som gjort denVar inte det Miles med Children? Den spelade de under hans ritt iallafall
Men vad var det för skada? Det enda jag hittar är att hon ströks under VM 2014 för hästen hade inflammation i framhovarna och var sulöm? Läser man intervjuerna från det mästerskapet så lät det ju då som om hästen snart skulle vara tillbaka?Hon har ju varit skadad och varit borta i flera år. Isabell säger att det är den bästa häst hon haft!
Där var den ju
Läser man lite artiklar så verkar hästen ha varit skadad antingen länge eller i omgångar. De verkar inte ha varit säkra på om hon skulle hålla för den nivån heller om jag fattar det rätt.Men vad var det för skada? Det enda jag hittar är att hon ströks under VM 2014 för hästen hade inflammation i framhovarna och var sulöm? Läser man intervjuerna från det mästerskapet så lät det ju då som om hästen snart skulle vara tillbaka?
Det är väl i och för sig bra att hästarna får en extra vilodag nu när det var så varmt och fuktigt igårDet verkar för övrigt som om vi inte får se nån kür imorgon . Vädret ska ställa till det och det kan komma 200 (!!) mm regn så troligen blir det flyttat till måndag. Hoppas de rider det under em då så jag hinner hem från jobbet...
Det verkar för övrigt som om vi inte får se nån kür imorgon . Vädret ska ställa till det och det kan komma 200 (!!) mm regn så troligen blir det flyttat till måndag. Hoppas de rider det under em då så jag hinner hem från jobbet...