Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det såg så himla mjukt och lätt ut! Syntes inte ens att de kämpade i jättevärme heller!Otroliga insatser av alla svenskarna idag! Patriks ritt var ett under av lätthet och kontakten, munnen på hästen måste ha varit den finaste på hela kvällen!
Bara om Cosmo hoppar ut fån banan eller om Isabell svimmar av värmen .WoW så fin ritt. Fantastisk vacker häst, som ser så nöjd ut rakt igenom. Kan de bli medalj ??
Lite det man får hoppas på.Bara om Cosmo hoppar ut fån banan eller om Isabell svimmar av värmen .
Någon som vet vad musikstycket som började när Gal började sitt galopp program heter?
Framförallt så hade hon väl inga missar?Jag tycker inte att Isabell Werth är så överlägsen som poängen visar - vad är det jag inte fattar?
Jag tycker inte att Isabell Werth är så överlägsen som poängen visar - vad är det jag inte fattar?
Det räcker ju inte med en spektakulär häst om man inte får till det.. Det gör ju skillnad när Isabell bara sätter typ allt.Jag tyckte Bella Rose såg ut som en död sill efter Freestyle.. Känns som jag har missat något?