VM i hoppning

Brukar anklaga Malin för att vara "sämst när det gäller" men känner att jag får äta upp det idag. Mycket snygga rundor och i mitt tycke helt rätt satsning till sista. Hatten av! :)

Vilka insatser av alla svenskar. Tråkigt på Peder inför söndagen, är väl ingen (realistisk) chans på medalj nu?

Kan Fredde skrälla även på söndag?

håller mig till mina britter :D herregud nu är jag helt utmattad och samtidigt fattar jag inte hur man ska sova efter det här.

Hur ska man kunna sova efter det här?
Ska vara på Strömsholm 8 i morgon och funktionära på fölchampionatet och hade tänkt lägga mig tidigt.

Du menar som typ förut när AM påpekade för sjuhundratrettielfte gången att det var väldigt spridda fel och Lotta typ bara suckade för att hon förklarat lika många ggr att det tyder på en skicklig banbyggare...
AM har väl ändå kommenterat ridsport rätt länge nu? Men jag märker då ingen förbättring och borde inte Lotta kunna ställa lite krav på vilka som sitter bredvid? För tyvärr så sänker ju AM även Lotta tycker det är stor skillnad när Maria Wallberg kommenterar ihop med Lotta
Men Lars under fälttävlan :love: de två hade nog banne mig gjort det bättre idag faktiskt

Alltså jag förstår att det är svårt att kommentera nya grejer och att man har svårt att hålla koncentrationen uppe hela tiden under en så lång sändning men ALLVARLIGT hur kan de inte fatta att silvret var klart efter Fredriks ritt? Det tog dem ju enda till Schweiz ryttare att fatta.
Hur kan man inte ha koll på omhoppningsreglerna när det är det man har betalt för?
Helt jävla ofattbart.
Hoppning har ju iallafall en bra expert jämfört med dressyren men AM bör bytas ut omgående.

Nåväl GRATTIS TILL SILVRET!

Alltså jag förstår att det är svårt att kommentera nya grejer och att man har svårt att hålla koncentrationen uppe hela tiden under en så lång sändning men ALLVARLIGT hur kan de inte fatta att silvret var klart efter Fredriks ritt? Det tog dem ju enda till Schweiz ryttare att fatta.
Hur kan man inte ha koll på omhoppningsreglerna när det är det man har betalt för?
Helt jävla ofattbart.
Hoppning har ju iallafall en bra expert jämfört med dressyren men AM bör bytas ut omgående.

Nåväl GRATTIS TILL SILVRET!
Maila SVT AM har kommenterat ridsport i drygt två år tror jag brukar kommentera världscup hoppningen

Kan vi inte kräva att SVT och SR samordnar sin kommentering iallafall i hoppningen? Det är ju dessutom kostnadsbesparing för båda. Försökte lyssna på SR under omhoppningen men sändningen på webben låg lite efter utsändningen på SVT så det blev för förvirrande att höra allt en stund efter det skett. Ibland hade ryttaren gått i mål på SVT när de började kommentera den så det blev lite konstigt.

Liknande trådar

Gnägg Hittade ingen tråd, och är inte säker på att jag lägger den rätt? Men visst måste vi ha en tråd? Startlistor, banskisser osv...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 997
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama