Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror den överraskade honom.Säker nolla! Känns tryggt!
Lite nervös över att Peder rev två förra rundan... är Christian trött??
Enligt SvRF har du rätt. Jag kunde svurit på att de hoppade om om guldet.Blev inte Tyskland diskat för doping? Sverige och USA red om silvret och Sverige fick först brons som blev till silver
Tror jag
Man kan tydligen lita på gamla ft-ryttare som Peder och Fredrik!Hur kan Fredrik va så cool?
Egentligen hoppade de ju om guldet eftersom Tyskland senare blev diskatEnligt SvRF har du rätt. Jag kunde svurit på att de hoppade om om guldet.
Tycker fortfarande det hade varit spännande att se Steffi (fast som jag skrev redan innan "kanske inte resultatmässigt") men Fredrik har verkligen varit bättre än jag trodde och framförallt sett bättre ut än tidigare jag sett dom. Jag trodde inte på medalj.Hur känns detta idag??
Fredrik 7a och har mindre än ett nedslag upp till bronset
Jag retas bara med dig.Tycker fortfarande det hade varit spännande att se Steffi (fast som jag skrev redan innan "kanske inte resultatmässigt") men Fredrik har verkligen varit bättre än jag trodde och framförallt sett bättre ut än tidigare jag sett dom. Jag trodde inte på medalj.
Är ju bara synd att ha en extra runda med sig jämfört med många andra i finalen. Så lite skönt att ingen låg i individuell ledning egentligen.Och vi har ju sett idag att man kan klättra högre än brons från fjärdeplatsen.