Jag har för mig att den såldes. Minns dock inte vart.
Döfel hade jag uppenbarligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har för mig att den såldes. Minns dock inte vart.
Jag gillade fuxen som norskan hade! Tobajo Pik Disney hette den visst. Blir spännande när den växer på sig. I övrigt har jag och Gunilla inte samma syn på "låg i formen" och "bakom lod".. Hennes "på gränsen till bakom lod" är min "nosa sig i bringan". Menmen, inte är det jag som är proffset
@holymary Tycker också PK kunde fått högre poäng. Något som drog ner var nog att han gick och öppnade munnen rätt ofta. Genom hela uppridningen tex. Det ser dock inte ut som att han är mot handen eller ens har hård kontakt mellan bett och hand utan ser mer ut som ticks med läpparna. Men det drar ner ändå.
@Kricko_S Ser att du sitter i UK (precis som jag), har du hittat nagon streaming funktion som fungerar for dig? Trodde att BBC skulle sanda online men hittar inget? Tack
Jag håller med om Parzival. Tror aldrig jag sett honom så avspänd som idag.Hmm, Gunilla hängde upp sig på att Parzival gapade, men jag ycker att han hade ovanligt stängd mun? Dessutom gapade DH betydligt mer i sista piaffen. Hursom tycker jag det var en fin ritt av Adelinde och han såg inte så stark ut som han kan göra. Imoinerande att de ridit på denna nivån i SJU år!
Alltså det är svårt att inte tycka synd om den brasilianska ryttaren. Hästen var dock väldigt oren bak och det är ju märkligt att ingen reagerat på framridningen? Än igen ett bevis på att det behövs hårdare kontroll än FEI-stewards som inte vågar säga nååt på framridningen.
Samma här! Det gick ju inte att missa!Jag reagerade direkt!
Inte blir det väl sådär av en vrickning? Den vred ju ut hela högerbenet i varje steg.