OpersonligaSnygga ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OpersonligaSnygga ändå.
Varför är det fel att ha det många andra har?Opersonliga
Det är inte alls fel att ha exakt samma saker/ kläder som alla andra har.Varför är det fel att ha det många andra har?
Tycker det låter ängsligt att anstränga sig för att vara olik.
Det beror kanske på var man bor. Jag går mkt i secondhand och små butiker etc så ser många olika stilar.Det är inte alls fel att ha exakt samma saker/ kläder som alla andra har.
Det jag tycker är konstigt att alla verkar gilla samma prylar bara för att dom börjar säljas i flertalet affärer.
Varför anpassa sin smak efter vad som säljs just ju?
Och är det verkligen ens egen "smak" eller beror inköpen pga utbudet?
Jag tror vi är ganska lätt påverkade i många avseenden
Tror du inte det?
Ja, köp någon soffa du verkligen gillar Och utgå från den när du inreder resten av lägenheten.Det beror kanske på var man bor. Jag går mkt i secondhand och små butiker etc så ser många olika stilar.
Nu vill jag köpa en rokokosoffa.
Jag har många inredningsintresserade vänner och kollegor och ingen bor sådär vitt och "sterilt" som det pratas om i tråden. Faktiskt aldrig sett ens i annonser, för mig känns white-on-white lite 80-tal, inget jag någonsin sett live.Håller med, när det gäller annonser så är det väl bäst att ha både väldigt välstädat och så avskalat och "cleant" som möjligt. Mer säljande. Även jag som inte vill ha sådan inredningsstil själv, tilltalas mer av sådan stil än av murriga annonser.
Jag gillar verkligen gråa soffan så den stannar.Ja, köp någon soffa du verkligen gillar Och utgå från den när du inreder resten av lägenheten.
(äsch jag tror du behåller din grå miosoffa med divan och färgglada kuddar tills nästa trend, det blir ingen rokokosoffa)
Lite synd då att grå soffor blev en trend och att så många har det nu då.Jag gillar verkligen gråa soffan så den stannar.
Rokokosoffan ska vara till ett annat rum.
Gråa soffan är kvar i vardagsrummet. Oavsett trend. Innan jag hade denna hade jag en annan grå i 20 år så det handlar inte om trend.
Varför är det synd? Folk får ha vad de vill, ja jag bryr mig inte.Lite synd då att grå soffor blev en trend och att så många har det nu då.
(Kanske är jag avogt inställd till grå soffor enbart för att dom finns "överallt" )
Lite synd då att grå soffor blev en trend och att så många har det nu då.
(Kanske är jag avogt inställd till grå soffor enbart för att dom finns "överallt" )
Vill bara inflika att gråa soffor är superpraktiskt ur synpunkten att man inte ser hur håriga och smuliga de är.... Och det kan bidra till populariteten
Håller med.
Sedan tycker iaf jag att just grått är en sådan färg som passar med i princip alla färger. Så även om man byter färg på väggar eller övrig inredning så kommer inte soffan sticka ut. Och eftersom soffan är en möbel som i många fall är något av det dyraste man har i vardagsrummet så är det kanske inte så kul att känna att man behöver köpa ny soffa pga att färgen inte passar längre.
Ja, vår nästa soffa kommer troligtvis vara en grå soffa (nu har vi en brun och jag tycker inte våra färgglada kuddar och filtar passar ihop med den ).
Jag ville egentligen ha en lila soffa. Tycker fortfarande att det är skitsnyggt!
Men så fick jag en beige gammal soffa och vill ha nytt överdrag, det lila kostade skjortan, så det fick bli ett grått.
Nu i efterhand var det nog rätt bra, svårt att matcha en lila soffa men en rosa soffkudde, en är svartvit, en är fårskinnspläd och så har jag två blå spräckliga filtar.
Just det ja! Vill ha upp min orange stringhylla ovanför..
Jag gillar färg.
Lite synd då att grå soffor blev en trend och att så många har det nu då.
Wow (jag googlade)vilka härliga tapeter (jag har liknande i mitt vardagsrum, visste inte att det va trendigt)Äsch, sådant kan man inte tänka på. Jag har längtat i 10 år att få tapetsera med Morristapeter. Nuvarande bostad bör inte ha tapeter pga nybyggt och att sättningar riskerar förstöra tapeten. Men när vi flyttar om några månader så då ska banne mig Morris upp på väggarna. Att det är löjligt trendigt just nu struntar jag i.