Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rumpnissen skrev:
Nej det är en diagonalsluta på bilderna. (Hästen är ställd i rörelseriktingen. )Mysaan skrev:Jag är ingen dressyr männsika men försöker lära mig mer. I mina ögon ser det ut som hon på bilderna gör skänkelvikning.
Rumpnissen skrev:
För det första är det inget att känna sig dum för.hmm okej..men..
jag har ju börjat träna öppna och sluta med min isis..
gör jag rätt så har hon lätt för det.. men jag är rädd att jag ska göra fel..
i sluta ska alltså bakbenen gå utanför spåret? ska då bara bakbenen gå i kors eller också frambenen? samma sak med öppna.. ska bara frambenen gå i kors eller båda två.. jag tycker hon gör olika ibland..sedan när det gäller ställd.. måste hon vara det? att rikta "nosan och ögat" och det hållet man tränar..? sedan är väl detta lite som skänkelvikning? nästan.. jag tycker iaf att det är rätt likt..ibland vill hon skjuta ut baken/framdelen väldigt mycket..
vi säjer att jag rider "sluta" ska frambenen gå rakt på spåret då medan bakbenen går utanför i kors? eller hästen kanske inte kan gå med frambenen rätt rakt haha..vad jag känner mig dum. jag är så sämst på det här.. men jag vill vara så säker som möjligt! så jag inte tränar henne fel..