Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vanligt är det att objekt säljs innan de kommer ut på marknaden, pga att köparen lagt ett intresse hos mäklaren? Alltså att mäklaren förmedlar objekt innan det kommer ut på marknaden?
Då kan man ju tycka att ni borde finnas på deras spekulantregister.Vi har väntat artigt på at hus ska komma ut på visning och blivit snuvade på visning o ev möjlighet att köpa.
"Vår" mäklare säger att av 10 inkommande objekt som
presenteras på deras hemsida under inkommande objekt säljs 6-7 innan de kommer ut på annons o anonserad visning.
Då kan man ju tycka att ni borde finnas på deras spekulantregister.
Väldigt vanligt skulle jag säga. Jag vet att många mäklare jobbar aktivt med spekulantregister. Vi har många gånger fått post i brevlådan eller telefonsamtal från mäklare som har köpare som letar bostad i vårt område. När min bror sålde förra huset hade de först särskild visning för inbjudna personer från mäklarens spekulantregister, och när det inte ledde till något lades huset ut på Hemnet. Jag skulle gissa att minst var femte bostad som säljs inte kommer ut på Hemnet.
Väldigt vanligt skulle jag säga. Jag vet att många mäklare jobbar aktivt med spekulantregister. Vi har många gånger fått post i brevlådan eller telefonsamtal från mäklare som har köpare som letar bostad i vårt område. När min bror sålde förra huset hade de först särskild visning för inbjudna personer från mäklarens spekulantregister, och när det inte ledde till något lades huset ut på Hemnet. Jag skulle gissa att minst var femte bostad som säljs inte kommer ut på Hemnet.
Det får vi med i brevlådan. Vi bor i hyresrätt haha. Men för all del får jag ett bra bud kan jag väl sälja den