Sv: Visa era väggar!
Jag skulle nog kunna lägga in hur många bilder som helst...
Vi är relativt nyinflyttade i nyrenoverad 3a. (Allt utom badrumsgolvet och vitvaror är nytt)
Sovrummet. Alla väggar är i samma tapet. Det häftiga är att silverringarna syns på vissa vnklar (som på kortet ovan) men int ei en annan. Så tapeten är lite levande eller hur man ska säga.
Här kan du se ringarna lite grann emot tavlan, men i hörnet så syns de inte alls egentligen! Jag tycker att det är häftigt.
Här är vardagsrummet/TV-rummet. Längst till vänster ser du strukturen i tapeten (förlåt att det inte syns bättre, säg till om du vill ha en närbild på den så fixar jag det!)
Denna tapeten blev sambons arbetskamrat tokig i. Han skulle ha den i sitt kök så jag fick fixa fram vad den hette åt honom.
Köket. Meningen var att det skulle vara två olika tapeter med en bård på, men det hade blivit så dyrt för de små bitar som skulle tapetseras så vi avstod. Men jag är grymt nöjd. Köket är ju min avdelning så det var viktigt att jag trivdes. Här har min sambo (och hans mamma) verkligen tillgodosett mina önskemål.
http://www.pixbox.se/pic_show_id22076199.html Här är en lite dålig bild på hallen. (den enda jag bild jag har än så länge)
http://www.pixbox.se/pic_show_id22076171.html Gästrummet.
Badrummet är kaklat till hälften och resten är målat grått. Inga konstigheter alltså.
Kan tillägga att jag har godkänt lägenheten på ritningen (sambon var på visningen ensam, då var hela lägenheten totalt förstörd om jag har förstått rätt)
Tapeterna har jag suttit ute på internet och tittat efter, skrivit ner mina önskemål på papper och låtit sambon se vad jag velat ha. Sedan har han hos hyresvärden fått välja så lika tapeter som möjligt. Och det har han lyckats bra med även om det bara är köket som är riktigt nära det jag ville ha. Tapeterna i TV-rummet gjorde mig riktigt fundersam först, men när möblerna väl stod på plats blev det riktigt bra. Han gjorde sitt bästa och jag är nöjd.
Önskar du några närmare bilder på något så säg till så ska jag försöka fixa det!!!