Visa detaljerad lista?

S

Spider84

Alltid när jag grejar inne på utforskaren så kommer allt upp som "miniatyrer". Alltså under menyn "Visa" så är miniatyrer förvalt. Jag får alltid ändra till Detaljerad lista. Det håller sig under tiden datorn är igång, men om man stänger av den ställs allt om till miniatyrer igen...


Skit irriterande att behöva hålla på och ändra det, för jag tycker att det är enklast att ha det som en detaljerad lista. Kan man inte ställa in det så att det alltid visas så?
 
Har samma problem men jag har valt att ha alla mappar som utforskaren och då ska det funka.
Jag klickar på "verktyg" "mappalternativ" och sen "visning" och "som aktuell mapp". Det börjar gälla efter att jag startat om datorn. Dessvärre funkar det inte till 100% men till 90 % i alla fall. Jag kör ME men hoppas det funkar lika i XP (om du har det). Hoppas det var till hjälp!
Hälsar Lianda :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Unafraid
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
1 029
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp