Visa bilder på era hjälmar!

H

hon_med_skäcken

Hejhej!
Vill se era hjälmar berätta priser och märken o.s.v!

En snabb fråga bara! Den hjälmen Malin bayard hade för ett tag sen, ja tror den var svart med skinn band, är det en john whitaker hjälm?

Sv: Visa bilder på era hjälmar!

9074803.jpg

HI-LITE PLUS HJÄLM CRW, 679 kr från Hööks :p

Ja jag vet, jag hade inte turen att hitta någon av mina hjälmar sådär billigt som magic_mac fick sina för :eek:

Har en Swing Pro Air, har sett den för 700:- på en del ställen, men hade turen att hitta min för 400 :- :D
Jättenöjd är jag med den här hjälmen! Snygg, prisvärd och bra ventilation.

2232_100_20060607074648.jpg

Ja jag vet, jag hade inte turen att hitta någon av mina hjälmar sådär billigt som magic_mac fick sina för :eek:

Hihi...:p

Nä, men JWn köpte jag innan den blev "populär", för typ 2 år sedan...;)

Och flugan köpte jag innan höjningen, så där var väl lite tur, tänkt om jag hade bestämt mig ett par månader senare attt köpa hjälmen, då skulle den också kostat 4700kr...:D

Jag har en CO JW också, fast marinblå. Sen har jag en CO Showhat, i mitt tycke en av de snyggaste hjälmar som har gjorts.

Till vardags rider jag i en LAS
Globus_lasnabeg.jpg
, fast svart. Supernöjd med den, har pimpat den lite med lite strass och trivs väldigt bra i den.

Funderar på en MIPS, men tycker att jag kan slita ut en av de andra först.

*knapp*

Jag har en svart CO Hampton, tror den kostade 1800 kr.
07-04-27_050.jpg

Och en marinblå CO JW, kostade runt 2500 kr.
20Mars2007043.jpg

Gud vad din häst glänser på första bilden! :love:

har en marinblå CO JW. kostade typ 2000 :angel:

sen har jag också en blå gpa speed air limited edition! eller har & har, den är beställd iallafall. idag :p den kommer vell kosta cirkus 5000..

jwn finns de ju redan bild på i tråden men här kommer en på gpan iallafall ;D

speed'airlimited.jpg

Senast ändrad av en moderator:

11070551.jpg

10046915.jpg

min älskade hjälm Charles Owen GR8. när jag sökte på webben stod det att den kostade 2950:- men jag "impoterade" min från England för ca 1500:-

Speed Air kostade 3295:-

18-1.jpg

har även en eoro´-lite i svart o grått, kostade 700 tror jag...

sitter inte din hjälm väldigt dåligt och högt upp, eller är det bara som det ser ut?

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 277
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 662
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar