Visa bild på dina stövlar, när du sitter på häst

machafuko

Trådstartare
Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på instagram och tänker "de där ser otroliga ut! Undrar vilken modell det är...", så glömmer jag att fråga eller något och sedan har det försvunnit i tanken.

Nu vill jag se bilder på era stövlar, medan ni sitter till häst. Så in med nördig stövelinspiration och skriv gärna vad du tycker om stövlarna! :D

Vill se alla typer av modeller, ingen stövelshaming här inte. :D

Här är mina gamla stövar (har numera blivit vinterstövlar då de är lite för stora = får plats med varma ridbyxor och strumpor). Mountain Horse Serenade.

IMG_6952.jpeg

Har köpt ett par DeNiro Giotto men har ingen tyvärr bild på dem när jag sitter till häst.

IMG_9632.webp

Amazona Sueca Bia. Har gått upp i vikt sen jag köpte dom så har bytt snören för att kunna snöra ut dom mera.
Jag är nöjd med dom. Skulle vilja ha ett par till eller ett par shortchaps av samma märke.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 898
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 930
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 215
Senast: Iamia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka