Visa bild på dina stövlar, när du sitter på häst

machafuko

Trådstartare
Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på instagram och tänker "de där ser otroliga ut! Undrar vilken modell det är...", så glömmer jag att fråga eller något och sedan har det försvunnit i tanken.

Nu vill jag se bilder på era stövlar, medan ni sitter till häst. Så in med nördig stövelinspiration och skriv gärna vad du tycker om stövlarna! :D

Vill se alla typer av modeller, ingen stövelshaming här inte. :D

IMG_3635.webp

Det här är mina nyaste, ett par Amazona Sueca Bia.

Här är mina gamla stövar (har numera blivit vinterstövlar då de är lite för stora = får plats med varma ridbyxor och strumpor). Mountain Horse Serenade.

IMG_6952.jpeg

Har köpt ett par DeNiro Giotto men har ingen tyvärr bild på dem när jag sitter till häst.

IMG_9632.webp

Amazona Sueca Bia. Har gått upp i vikt sen jag köpte dom så har bytt snören för att kunna snöra ut dom mera.
Jag är nöjd med dom. Skulle vilja ha ett par till eller ett par shortchaps av samma märke.

Liknande trådar

Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
15 136
Senast: MML
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 880
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 880
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 897
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka