Virusfråga till Martha kanske??

Sv: Virusfråga till Martha kanske??

Vad fick du för svar på det sista provet...för visst har du nyligen lämnat in ett??

har inte fått det "i handen" ännu :confused: men vet sa att han skulkle ringa när han fick det ifaxen om det var ngt som skulle behandlas el avbryta "motionskörningen"

Rätt eller fel?!
Jag tror att jag hade börjat med slemlösande o struntat i kortisonet men jag har ju inte sett hästen o kan inte säga att kortison var fel. Hade jag stått o sett på hästen kanske jag känt: KORTISON.
PL

peter_lundin skrev:
Rätt eller fel?!
Jag tror att jag hade börjat med slemlösande o struntat i kortisonet men jag har ju inte sett hästen o kan inte säga att kortison var fel. Hade jag stått o sett på hästen kanske jag känt: KORTISON.
PL

Tackar!
(jag är väldigt "Vetgirig" så nu "vet" jag lite till...)

jari skrev:
har inte fått det "i handen" ännu :confused: men vet sa att han skulkle ringa när han fick det ifaxen om det var ngt som skulle behandlas el avbryta "motionskörningen"

Har det i "handen" nu!! :banana: Hästen frisk :banana:
Banjobb på Lördag!!

Inga frågetecken blev det heller av provsvaret...

Liknande trådar

Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 612
Hästvård Varning för långt inlägg, ska försöka fatt mig så kort som möjligt… Inte för att jag vet vad jag vill med min redogörelse, men kanske...
Svar
11
· Visningar
6 030
Senast: Lobelia
·
D
Avel Åhh, vilken oturs säsong det varit nu... Valde för en gångs skull en väldigt dyr utlandshingst (hopphingst, som får vara anonym i...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 747
Senast: Cornelia
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 446
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Valp 2025
  • Hullbedömning - hur tjock/smal "ska" hunden vara?

Hästrelaterat

Tillbaka