åke

Trådstartare
Nu har jag stött på ett stort problem....
Varje gång jag startar om datan så installerar han ett program där man kan ladda hem smylisar. Denna länk kom med ett mail som jag av misstag råkade ladda hem. Jag går in på kontrollpanelen och tar bort hela skiten , men det kommer upp varje morgon igen då jag startar om....

Nu idag så fick jag ett varningsmeddelande om att jag har råkat ut för en programvaruförfalskning??:eek: Jag har haft detta programmet hur länge som helst ju. Hur skall jag få bort detta? Jag själv kan ej så mycket så det kanske är lika bra att lämna in den eller vad tror ni?

Jah har XP.
Tack på förhand.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Hej! Jag börjar få lite lagom panik nu. Jag är riktigt noga med att inte gå in på länkar eller öppna mejl jag inte känner till. Men...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: Spoket_Laban
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
E
IT & mobiler Vill ha hjälp att reda ut om detta är äkta eller bara nåt skit som fastnat och ska bort. Fick upp nån varning om att "du kan ha råkat...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka