Virus på msn- HJÄLP!!

L

liten82

Mitt första inlägg på "datorer", hoppas att jag kan få lite hjälp :confused:

Fick några filer kallade pics05 av en kontakt på msn och öppnade ju givetvis filerna i tron om att det var nåt spännande :o:crazy:

Nu var det ju självklart nåt slags virus och det verkar som om mitt msn skickar mina "mottagna filer" till alla användare :crazy:

Jag har kört Norman virusprogram och de hittades 2 ?trojanska hästar? som flyttades till "övervakade" eller vad det stod...

Men när jag är inloggad ett tag på msn så hakar det sej och verkar fortsätta att skicka filer:confused:

Vad ska jag göra?

Sv: Virus på msn- HJÄLP!!

Hmm.. svårt.. testa med ett annat antivirusprogram. sen kan det bero på att antivirusprogrammen inte är uppdaterade än, men det görs direkt virus blir känt, så du kan ju testa att köra ett antivirus program igen. ett till tips, tryck inte på virus bilder ;)

Liknande trådar

Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 501
Senast: Efwa
·
IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Vill varna er alla för ett virus som sprids via msn just nu,det heter w32.Trats!Info.Kommer som en fil,kommer ej ihåg vad det stod...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Solsidan
·
N
IT & mobiler Hejsan, tänkte bara varna alla bukare att msn virus är i farten igen. går till så att det kommer ett meddelande där det står "Happy New...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Royal_724
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka