Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nr 2
Visa bifogad fil 71966
Oh, BTW...
Om en har en del sånt här i sin stash - och inte virkar - vad gör en då?
Gillar känslan på det, men det verkar lite oortodoxt att inte virka sjalar med sin bomull.
Jag har stickat en ankers i bomullsgarn, och två andra kortärmade tröjor
Tror det där är väldigt mycket tycke och smak. Och olika garner...@startpompe
Lovely. Har alltid velat sticka i bomull, men har fått uppfattningen att plagg i bomull tenderar att vara tunga att bära och oförlåtande att sticka och en ska veta hut och sticka i tunna yllegarner om är rädd om kropp och sinnelag.
Då finns det hopp om konsten igen.
@startpompe
Lovely. Har alltid velat sticka i bomull, men har fått uppfattningen att plagg i bomull tenderar att vara tunga att bära och oförlåtande att sticka och en ska veta hut och sticka i tunna yllegarner om är rädd om kropp och sinneslugn. Då finns det hopp om konsten igen.
Tror det där är väldigt mycket tycke och smak. Och olika garner...
Har stickat 3 tröjor i bomullsblandning. Den ena var trevlig att sticka och blev ok, men ligger i hyllar för modifiering då ärmarna töjer sig och blir för vida när den används.
Andra ligger i skamvrån för att jag misslyckades med djupet på armhålorna och då är bomull väldigt oförlåtligt, den blir obekvämt trång
Men själva stickningen av båda ver helt ok.
Den tredje är en bolero som jag blev riktigt nöjd med.
Sen att jag hellre själv har ylleplagg på mig än bomull är en annan femma
Kofta, tröja, mössa, bolero, babyfiltar, gosedjur...eller börjar virka grytlappar, filtar, dukar o s v.Visa bifogad fil 71966
Oh, BTW...
Om en har en del sånt här i sin stash - och inte virkar - vad gör en då?
Gillar känslan på det, men det verkar lite oortodoxt att inte virka sjalar med sin bomull.
Du är så fin! Och, du passar så bra i den fina tröjan!
The Librarian av Skeindeer
Tack snällaDu är så fin! Och, du passar så bra i den fina tröjan!
Skitfint!Har glömt att visa resultatet!
Missbedömde var mitten på väven var, men vafan. Det var kul och lagom avancerat att hålla på med
Visa bifogad fil 72816
Tack för mönstret, @gul_zebra
Tack!Skitfint!